Wednesday 17 August 2011

hari kedua



setup kayak sebelum bertolak g kayak





diomand formation
aku n zul di barisan belakang sbb kayuh terlampau laju. aku n zul kna pastikan smua dah lepas ke depan

aktiviti kami pada pagi hari selepas sarapan adalah berkayak.. sgt2 seronok berkayak..

tambh ilmu lg apabila en.syam ajar kami menterbalikkan kayak (aku lupa la nma sebenar aktiviti 2), kmudian pnjt blik kayak dan dudk dlm keadaan asal. waktu first aku buat, alhamdulillah smua berjlan lanjar. untuk kali ke-2 aku n amir d terbalikkan oleh en.syam, aku gagal pnjt ke kayak aku n hmpr d bahm toman. gelebh smua org. cept2 sir boy tarik aku naik ats bot depa. Alhamdulillah semua ok. walaupn rasa cuak. tp bernikan la jgk diri demi menuntut ilmu n menjayakan aktiviti kayak nie. waktu pergi partner kayak aku adalah amir, bla balik prtnr aku adalah zul. dua2 prtnr yg bgus. sgt membantu..


aktiviti petang orienteering. aftr orienteering. kamudian survival.



No comments: