Wednesday 17 August 2011

malam pertama

dah siap bina smua khemah.. kini tiba lah masa untuk aktiviti hari pertama. firstly, kami smua kna buat water cnfidance. sebelum bertolk aku tak tgk dlm i-class yg en.sham pesan suh bwk kast geth. dek kerana aku xbwk kst geth tok aktiviti water confidence, en.sham bg pilhn sma ada pkai sport shoes@ pkai stokin je. aku pilh pkai stokin la. geli la nk pkai kst sukan. bert lg pon. dah la smua stokin aku pth, bla brndm dalm tasek 2, stokin pth brtkr wrna da.. lepas water confidence kami di beri taklimat asas pasal kayak. sbb esk kami akn berkayak..

dah penat berndam dlm tasek n dah dgr pasal tklimt kayak, kami d arah mask mkn mlm, kmudian aktiviti mlm akan bermula.

aktiviti mlm kami adalah belajar ikatan n d ajar serba sedikit mengenai first aide kit. bnyk ilmu yg kami dapat pada mlm 2. tp aku nie lambt pick up la. lain yg sir boy ajr, lain aku buat. tp lma2 jd jgk. sbb sir boy n en.syam boleh fokus kpd aku yg lmh n slow nie.. tp manok aku boleh la, sbb bnda 2 aku blajar zmn sekolh.


kumpulan gunung tahan tgh kusyk bljr ikatan

anywy, tq sir boy n en.syam atas ilmu yg di kongsikan pada mlm pertama kami

No comments: